Opisy produktów dla sklepów internetowych

Wszyscy wiemy, jak ważne są opisy produktów w sklepach internetowych, prawda? W miejscu, gdzie nie można na żywo zobaczyć, dotknąć i przymierzyć towaru, najważniejszym źródłem informacji o nim jest jego opis. Owszem mamy przed sobą jego zdjęcie, ale zdjęcie nie pokazuje wszystkiego.Dobry opis produktu w sklepie internetowym powinien zatem:

  • być jak najbardziej dokładny i szczegółowy,
  • zawierać wszystkie najważniejsze dla klienta informacje,
  • zawierać dodatkowe informacje, które mogą zainteresować klienta,
  • zachęcać klienta do kupna.

Wszystko to jasne i każdy to wie. Ale nie każdy wie, że dobry opis produktu w sklepie internetowym powinien być również:

  • unikalny,
  • napisany zgodnie z SEO.

Większość sklepów internetowych umieszcza na stronie opisy towarów nadesłane przez producentów lub wydrukowane na opakowaniach tych produktów. W efekcie dokładnie te same opisy widnieją na wielu stronach.

To duży błąd!

Unikalne i napisane zgodnie z SEO opisy produktów w sklepie internetowym podnoszą jego pozycję w wyszukiwarce Google!

A im wyżej wyświetla się nasz sklep w Google, tym więcej klientów go odwiedza!

I oczywiście nasz sklep lepiej wypada w oczach klientów, wyróżniając się na tle innych sklepów z tej samej branży.

Spraw, by Twój sklep stał się wyjątkowy i zamów unikalne, zgodne z SEO opisy produktów!

Jakie opisy produktów dla sklepów internetowych piszę?

Możesz zamówić:

  • standardowe opisy produktów,
  • rozszerzone opisy produktów.

Czym różnią się od siebie standardowe opisy produktów i rozszerzone opisy produktów?

Standardowe opisy produktów dla sklepów internetowych zawierają tylko najważniejsze informacje o towarach.

Rozszerzone opisy produktów dla sklepów internetowych zawierają dodatkowe informacje z dziedziny, z którą powiązany jest towar, np. przy karmie dla kociąt – krótką informację o tym, dlaczego kocięta więcej białka niż koty dorosłe. Ta dodatkowa treść poprawia nam pozycjonowanie strony z towarem w Google.