Jak urozmaicić opisy produktów w sklepie internetowym?

Jak urozmaicić stronę sklepu internetowego?

Sklepy internetowe sprawiają pewien kłopot przy pozycjonowaniu za pomocą contentu. Otóż, jak to już wcześniej wspominałem, główną ich treść stanowią opisy produktów. W sumie to zupełnie zrozumiałe, sprzedaż jest wszak celem istnienia wszystkich sklepów. Niemniej jednak, same towary na każdej podstronie, to jednak trochę monotonne.

Perfekcyjnie napisane opisy produktów z pewnością podniosą pozycję naszego sklepu w wyszukiwarce Google i przyciągną klientów. Dobrze byłoby jednak, gdyby zaglądali oni do nas nie tylko wtedy, gdy chcą zrobić zakupy. Istnieje prosty sposób na zwiększenie ruchu na stronie każdego sklepu internetowego, który jednocześnie bardzo korzystnie wpływa na pozycjonowanie w Google.

Co możemy zrobić?

Zwiększyć kontent na stronie sklepu internetowego!

A możemy to osiągnąć, pisząc artykuły poradnikowe i informacyjne.

To bardzo proste, a jakże skuteczne. Publikując na stronie naszego sklepu artykuły poradnikowe i teksty informacyjne znacznie zwiększamy jej atrakcyjność w oczach naszych klientów. Przyciągamy także uwagę ludzi, którzy naszymi klientami nie są, ale szukają w sieci informacji. Dobre merytorycznie teksty mogą wzbudzić u nich zaufanie do nas, a to z kolei może zachęcić ich do zrobienia zakupów w naszym sklepie.

Rozwinięta część poradnikowo-informacyjna pozwoli nam również w prosty sposób zwiększyć i urozmaicić kontent na stronie naszego sklepu. Zyskamy oryginalne treści, które tak bardzo przydają w pozycjonowaniu każdej strony WWW. Oczywiście część blogową powinniśmy powiązać tematycznie z profilem naszego sklepu internetowego. Nie będziemy przecież pisać o długopisach, gdy sprzedajemy buty dla dzieci.

Stworzenie części blogowej (czy też serwisowej – co brzmi lepiej), jest niezwykle proste. Szczególnie, gdy korzystamy z dobrego Systemu Zarządzania Treścią. Na przykład taki CMS, jak WordPress umożliwia konstruowanie stron sklepów internetowych połączonych z częścią informacyjno-poradnikową.

Tekst: Jacek P. Narożniak
Zdjęcie: SLX Image, Flickr.com

Jacek P. Narożniak

Dziennikarz, copywriter oraz specjalista od optymalizacji i pozycjonowania stron, serwisów i sklepów internetowych. Prywatnie wielbiciel zwierząt, a zwłaszcza kotów. Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj.

Udostępnij post na:
Share

Komentarze

  1. Ja 20 maja, 2015 at 5:47 pm

    A jeśli nie ma możliwości dodania części blogowej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Identyfikator
E-mail
Witryna internetowa